Analitikai képzés

A képzés lefedi az ismert analitikai eszközöket, a Google Analytics 4 - és annak nagyvállalati verziója, a Google Analytics 360 - gyakorlati alkalmazását.

Fontos rész a Google Tag Manager ismerete, megtanulod továbbá az online konverzió-optimalizálás (Conversion Rate Optimization) gyakorlati lépéseit, gyakorlatot szerzel A/B tesztekben és multivariáns tesztekben a Visual Website Optimizer segítségével, hőtérképes elemzéseket végzünk, adat-alapú UX projekt mintákat viszünk végig, és részletesen kitérünk az adatvizualizáció lehetőségeire, ezügyben a Looker Studio lehetőségeiben mélyülünk el.

Az anyagot úgy állítottuk össze, hogy lefedje minél nagyobb részét annak, amit a digitális tanácsadó cégek rendszeres vagy projekt-alapú munkaként ügyfeleik számára végeznek. Ahol pedig egy vállalatnál saját, belső csapat van, ott sokszor ez az analitikai / data / CRO csapat munkájának egy jelentős része.

Vendégelőadóink nem a tananyag egy részét oktatják, ők arról fognak beszélni, hogy a saját csapatukkal milyen nehézségekkel, milyen kihívásokkal néznek szembe, min dolgoznak éppen 2024-ben, mik a terveik 2025-re, milyen szakembereket keresnek.
Ez segít abban, hogy pontosan lásd, mi történik a piacon, és ne elméleti megközelítésed legyen a feladatokhoz.
A hetekre lebontott részletes programot átbeszéli veled Nóri vagy Tomi, ha jelentkezel az alábbi űrlappal.

A képzés első, várhatóan 14 hete hetente egy napodat, a hétfőt veszi igénybe személyesen, Budapesten. Nettó 5 óra tanulás / nap, bruttó 6-7 óra helyszíni jelenlét / nap szünetekkel.

Ha néha nem tudsz eljönni, az belefér, ezeket az alkalmakat online is megnézheted. A hétfői képzés mellett majdnem minden héten megoldandó feladat is van, amihez konzultációs lehetőség is a rendelkezésedre áll - minden héten biztosítunk lehetőséget a kérdéseid feltevésére az oktatási napon kívül, előre egyeztetett fogadóóra keretében oktatóinkkal.

A heti feladatok kb. 4 órás elfoglaltságnak vannak tervezve, tehát egy héten összesen 10-11 óra befektetett idővel kell számolnod.

A képzés második része gyakorlati feladatokkal telik és a saját tempódban tudsz dolgozni konzultációs alkalmak mellett, de ugyanúgy heti 8-10 óra elfoglaltsággal érdemes tervezned.

Jelentkezz, és a beszélgetés során tedd fel kérdéseidet.
Megpróbáljuk közösen megválaszolni, vajon várhatod-e, hogy a képzés végén ütőképes szakember legyél, és jelenleg megvan-e a tudásod a képzés elkezdéséhez.

A beszélgetés eredményeként visszajelzést adunk, hogy ez a képzés megfelelő-e Neked. Ha esetleg nem, azt is megírjuk, melyik más képzésünket ajánljuk. Ha a döntés részünkről és részedről is egy “igen”, akkor pedig egyszerű szerződést kötünk a képzésről és belevágunk. ;)
Mi már várunk!

Árak, fizetési feltételek

A teljes képzés ára bruttó 880.000 Ft.

Meg vagyunk győződve róla, hogy ha elvégzed a képzést és dolgozni kezdesz, akkor ezt kb. 2 hónap alatt vissza fogod keresni, akár még a képzés ideje alatt.

A képzés kifizetésére három lehetőséged is van:

Arra kérünk, hogy ha módodban áll, akkor fizesd ki a teljes összeget a 3. képzési alkalom után.
Ez egyben tartalmazza a “nem erre gondoltam” garanciát is, hiszen ha a 3. alkalomig meggondolod magad, akkor megszakíthatod a tanulást és nem kell semmit sem fizetned.

Ha elkezdenéd a képzést, de nincs módod kifizetni most a teljes tandíjat, semmi baj: Kérhetsz egy teljes év halasztást.
A képzést ugyanúgy elvégezheted, mint bárki más, de csak 2024 végéig kell majd fizetned, így bőven lesz módod addig megkeresni a képzés díját az újonnan szerzett tudásoddal. Ha ezt is kockázatosnak látod, akkor részletfizetést is tudunk ajánlani, az viszont már egy kis plusz pénzbe kerül. Egyeztesd le velünk és a lehető legjobb ajánlatot adjuk rá!

Van egy Joker kártya is.
Ahogy a részletesebb leírásban is olvashatod, ez a képzés elsősorban azoknak szól, akik pályát váltanának vagy most keresnek állást ezen a területen. Ha a képzés közben (elsősorban a második 160 órás blokk alatt) munkát vállalsz a képzést tartó cégek egyikénél, akkor mentesülni tudsz a képzési díj megfizetése alól. A Joker tehát az, hogy végül velünk vagy partnereinkkel fogsz dolgozni és a képzést soha nem fizeted ki. Ígérgetni nem akarunk, tudjuk, hogy ehhez az kell, hogy mi ajánlatot tegyünk, Neked pedig tetszetős legyen az ajánlat és elfogadd. No pressure, de mindenképp említést érdemel, hogy ha a végén velünk dolgozol, nem fogjuk elkérni Tőled azt a befektetést, amiből kiképezted magad, ez így fair.

Miért gyere el a képzésünkre?

Egy olyan szakmát keresel, amely hosszú távon keresett lesz a jövőben, itt a helyed!

Menő vállalatoknál szeretnél dolgozni és imádod az adatokat, elemzést és optimalizálást, ez a képzés neked való lesz!

Gyakorló szakemberektől szeretnél tanulni, illetve nagy cégek vezetőivel beszélgetni a karrier lehetőségekről ezen a területen - nem fogsz csalódni.

Képzési terv

A képzés terv szerint 2024. szeptemberének közepén indul.Menetrendszerint minden hétfőn találkozunk.Várható befejezés 2025. március

A képzés menetéről és az időközi feladatokról részleteiben.
Marketing és Digitális Marketing alapok – áttekintés, hogy mikor a későbbiekben már a részletekről beszélgetünk ne érezd úgy, hogy el vagy veszve a rengetegben.
Html, css alapismeretek online marketingeseknek – mert bár ez nem egy programozói képzés, látnod kell, hogyan segíti egy valamire való analitikai szakértő munkáját, ha legalább az alapjait érteni ezen programnyelveknek.

Google Analyitcs 4 rövid története, alapvetései.
Biztonsági kérdések, felhasználó kezelés.
Adatfolyamok, webes adatfolyamok alapjai.
Google Signals, adatgyűjtési beállítások. GDPR compliance.
Change history.
A weboldalbetöltés anatómiája.
Alapfogalmak, alapriportok működése.

Mi az az URL, URL paraméterek.
Akvizícióval kapcsolatos dimenziók, mutatók megismerése
Csatorna csoportok
Unwanted referrals, egyedi organikus források.
Cross domain mérések.
Session timout, engaged session idő beállítása.
Egyedi kampány címkézés (UTM paraméterek)
Akvizíciós riportok áttekintése

Események, esemény paraméterek.
Javasolt eseménynevek és paraméterek.
Web streams / Enhanced measurement alapok.
Mérési tervek kialakítása.
Esemény riportok.
Konverziók beállítása.
Egyedi konverziós pontok meglévő események alapján.
Meglévő események korrekciója, módosítása.
Debug view.
Real time riport.
Retention riport.

Reguláris kifejezések.
Belső forgalom kizárása.
Demográfiai és technológiai riportok.
Ecommerce mérések és riportok.
Custom dimensions & metrics.
Search Console integráció.
Merchant Center integráció.
BigQuery integráció (de nem maga a BigQuery)
Attribúciós riportok.
Adattörlési kérések, lehetőségek.

Audience-k: létrehozás, prediktív audiencek, riportok.
Exploration riportok típusai.
Exploration riportok beállításai.
Mintavételezés és okai.
Web streams / Enhanced measurement adatok megjelenítése.

A weboldal kódok fejlődése
Fiók szerkezet: tárolók, verziók
Hozzáférési szintek, biztonsági kérdések
Alapfogalmak: címkék, szabályok, változók, mappák
Workspaces: közös munka egy tárolón
Alapvető változók áttekintése
Kattintások, form beküldések automatikus követése
Görgetés-ek követése
Weboldalba ágyazott YouTube videók lehetőségei

Weboldal elemek megjelenésének mérése
Mérőkódok aktiválása adott idő elteltével
Weboldal hibaüzenetek követése és felhasználása
Trigger csoportok
Bevezetés az adatréteg (dataLayer) világába
Egyéni adatréteg események és kezelésük

Az adatréteg fejlesztői szemmel
Az adatréteg tervezése
Egyéni adatréteg események
Haladó változók: DOM text/attribútum, custom javascript, stb.
Adatréteg átnevezése
Címkék, változók tiltása az adatrétegből
Google Analyitcs ecommerce az adatrétegben
Ecommerce adatok felhasználása non-Google rendszerek dinamikus remarketing beállításához.
Server-side GTM: első lépések, alapvető működés, basic setup

Mi az a CRO?
Adatforrások és eszközök a CRO folyamatokban
Landing Page optimalizálás
Jó és rossz példák

Adatok, amiből AB tesztelésnél dolgozhatunk
Google Analytics használata A/B teszteléshez
Hotjar és egyéb hőtérképes eszközök
Quality Research
Milyen KPI-okat figyeljünk A/B tesztelés során?
Hipotézis felállítás
A/B teszt priorizálás

Tervezés, felépítés és ellenőrzés
Visual Website Optimizer használata
Az A/B teszt elfogadható hosszának megállapítása – A tesztek megfelelő időben való megtervezése, elindítása és leállítása.
A teszt monitorozása
Az eredmény kiértékelése – Megfelelő insight-ok nyerése a lefutott kísérletekből.
Az eredmények prezentálása

Miért vizualizálunk adatokat?
A tervezés fontossága
A legnépszerűbb adatvizualizációs eszközök
A különbség dashboard és riport között
Automatizálás, a legjobb barátod
Színek és szövegezés
Chart és graph típusok – mikor melyiket használjuk?

UI ismertetése, Adatforrások használata, Blended data
Riportok megosztásának lehetőségei, Téma és elrendezés, Riport, oldal és nézet beállítások

A folyamat megtervezése, Szűrők: létrehozás, szintjei, dinamikus ábrák
Dátum: dátum beállítások, dátumszűrő, összehasonlítás beállítása, egyes ábrákon custom dátum beállítása
Színek: mutató színek módosítása, template szín, Mutatók neveinek módosítása: Looker Studio riportban, adatforrásban
Riport másolása (adatforrás csere opció), Looker Studio mintavételezés?, Vizualizációk fajtái és Community visualizations

Tippek és mire figyelj!, Make Page level – Make Report level, Control options (szűrők alkalmazása)
Group elements, Calculated fields, Shortcuts, Mikor segít a Supermetrics?, Hiba javítása, Report másolása

Tudj meg többet - foglalj időpontot online beszélgetésre!