PPC szakértői képzés

Egyedülálló tantermi PPC szakember képzés mely felöleli a leggyakoribb hirdetési rendszereket és mély, gyakorlati tudást ad alkalmazásukban.

A képzés fontos része a klasszikus PPC eszközökön túl (Google Search, Display, YouTube, Shopping, Facebook Ads) a nagyvállalati megoldások ismerete, mint a Display&Video 360 vagy a Search Ads 360. Gyakorlatot szerzel a kampányok tervezésében és rálátásod lesz az online hirdetési ökoszisztéma minden fontos elemére. Mivel egy jó PPC szakember nem csak a hirdetési rendszerekben mozog otthonosan, ezért elmélyülünk a Google Analytics és a Google Tag Manager alapjaiban, valamint az adatvizualizálásba is belekóstolunk a Google Data Studio segítségével.

Az anyagot úgy állítottuk össze, hogy lefedje minél nagyobb részét annak, amit egy PPC menedzser egy márkánál dolgozva vagy egy hirdetésekkel foglalkozó marketing ügynökségnél végez.

A képzés első 13 hete hetente egy napodat, a pénteket veszi igénybe személyesen, Budapesten. Nettó 5 óra tanulás / nap, bruttó 7 óra helyszíni jelenlét / nap.

Ha néha nem tudsz eljönni, az belefér, ezeket az alkalmakat online is megnézheted. A pénteki képzés mellett minden héten megoldandó feladat is van, amihez konzultációs lehetőség is a rendelkezésedre áll - minden héten biztosítunk lehetőséget a kérdéseid feltevésére az oktatási napon kívül, előre egyeztetett „office hour” keretében oktatóinkkal.

A heti “assessment” feladatok 4 órás elfoglaltságnak vannak tervezve, tehát egy héten összesen 10-11 óra befektetett idővel kell számolnod.

A képzés második része 5 hét, aminek az első négy hete gyakrorlati feladatokkal telik aminek az összefoglalását az utolsó héten kell prezentálni. Itt ugyanúgy heti 10-12 óra elfoglaltsággal érdemes tervezned.

Jelentkezz, és a beszélgetés során tedd fel kérdéseidet.
Megpróbáljuk közösen megválaszolni, vajon várhatod-e, hogy a képzés végén ütőképes szakember legyél, és jelenleg megvan-e a tudásod a képzés elkezdéséhez.

A beszélgetés eredményeként visszajelzést adunk, hogy ez a képzés megfelelő-e Neked. Ha esetleg nem, azt is megírjuk, melyik más képzést ajánljuk. Ha a döntés részünkről és részedről is egy “igen”, akkor pedig egyszerű szerződést kötünk a képzésről és belevágunk. ;)
Mi már várunk!

Árak, fizetési feltételek

A teljes képzés ára bruttó 770.000 Ft.

Meg vagyunk győződve róla, hogy ha elvégzed a képzést és dolgozni kezdesz, akkor ezt kb. 2 hónap alatt vissza fogod keresni, akár még a képzés ideje alatt.

A képzés kifizetésére három lehetőséged is van:

Arra kérünk, hogy ha módodban áll, akkor fizesd ki a teljes összeget a 2. képzési alkalom után.
Ez egyben tartalmazza a “nem erre gondoltam” garanciát is, hiszen ha a 2. alkalomig meggondolod magad, akkor megszakíthatod a tanulást és nem kell semmit sem fizetned.

Ha elkezdenéd a képzést, de nincs módod kifizetni most a teljes tandíjat, semmi baj: Kérhetsz egy teljes év halasztást.
A képzést ugyanúgy elvégezheted, mint bárki más, de csak 2025 elejéig kell majd fizetned, így bőven lesz módod addig megkeresni a képzés díját az újonnan szerzett tudásoddal. Ha ezt is kockázatosnak látod, akkor részletfizetést is tudunk ajánlani, az viszont már egy kis plusz pénzbe kerül. Egyeztesd le velünk és a lehető legjobb ajánlatot adjuk rá!

Van egy Joker kártya is.
Ahogy a részletesebb leírásban is olvashatod, ez a képzés elsősorban azoknak szól, akik pályát váltanának vagy most keresnek állást ezen a területen. Ha a képzés közben (elsősorban a második 60 órás blokk alatt) munkát vállalsz a képzést tartó cégek egyikénél, akkor mentesülni tudsz a képzési díj megfizetése alól. A Joker tehát az, hogy végül velünk vagy partnereinkkel fogsz dolgozni és a képzést soha nem fizeted ki. Ígérgetni nem akarunk, tudjuk, hogy ehhez az kell, hogy mi ajánlatot tegyünk, Neked pedig tetszetős legyen az ajánlat és elfogadd. No pressure, de mindenképp említést érdemel, hogy ha a végén velünk dolgozol, nem fogjuk elkérni Tőled azt a befektetést, amiből kiképezted magad, ez így fair.

Miért gyere el a képzésünkre?

Egy olyan szakmát keresel, amely hosszú távon keresett lesz a jövőben, itt a helyed!

Menő vállalatoknál szeretnél dolgozni és imádod az adatokat, elemzést és optimalizálást, ez a képzés neked való lesz!

Gyakorló szakemberektől szeretnél tanulni.

Képzési terv

A képzés terv szerint 2024. január 12.-én indul.
Menetrendszerint minden pénteken találkozunk egészen a gyakorlati időszak végéig.
Várható befejezés és zárónap 2024. május 17.

Google Ads alapok
Bővítmények
Hirdetések
Kulcsszavak
Google Ads Editor

Haladó kampánytípusok
Ajánlatkorrekciók
Címkézés
Scriptek, szabályok
Mérések beállításának alapjai
Konverzió
Közönségek

Ajánlattételi stratégiák
Bevezetés az ajánlattételi stratégiákba
Optimalizálás
Profitnövelő stratégiák
Omnichannel stratégiák
Ajánlattételi stratégiák tesztelése

Display és YouTube kampányok
Tervezés, stratégia
Típusai
Célzási lehetőségek
Ajánlattételi stratégiák
Kreatívok

Merchant center
Kötelező és Opcionális elemek
Technikai paraméterei
Feed feltöltés
Advanced feed feutres
Kiegészítő feedek
Alapértelmezett címkék
Debugging
Kampány követelmények
Kampány optimalizálás

Business Manager
Kampány célok
Kampány típus
Placement
Közönségek
Hirdetések

Pixel
Eventek
Domain verifikáció
Priorizálás
Product catalog
Facebook Shopping

Google Marketing Platform rendszerei
TikTok
Microsoft Ads

LinkedIn
Twitter
Pinterest
Reddit
Criteo
Teads

Bevezetés az app kampányok világába
Optimalizáció
Kreatív megoldások és eredmények
GMP platformon app kampány indításának előkészületei, feltételei
Apple search

Google Analyitcs 4 rövid története, alapvetései.
Alapfogalmak, alapriportok működése.
Mi az az URL, URL paraméterek.
Akvizícióval kapcsolatos dimenziók, mutatók megismerése
Csatorna csoportok
Események, esemény paraméterek.
Esemény riportok.
Konverziók beállítása.
Egyedi kampány címkézés (UTM paraméterek)
Akvizíciós riportok áttekintése

A weboldal kódok fejlődése
Fiók szerkezet: tárolók, verziók
Hozzáférési szintek, biztonsági kérdések
Alapfogalmak: címkék, szabályok, változók, mappák
Workspaces: közös munka egy tárolón
Alapvető változók áttekintése
Kattintások, form beküldések automatikus követése
Görgetés-ek követése
Weboldalba ágyazott YouTube videók lehetőségei

Adatforrások bekötése
Metrikák rendszerezése
Egyedi dimenzió létrehozása alapvető függvényekkel
Szűrők
Data Blending
Diagrammok ismerete és megfelelő használata
Színek ereje
Összkép és tartalomjegyzék összerakása

Stratégiai toolok működése
Marketing alapok
Tervezés KPI-ok mentén
Case Study
Digital Riport 2023
Google Market Finder

Tudj meg többet - foglalj időpontot online beszélgetésre!